ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή στο eshop;


Ξεκινήστε επιλέγοντας το κουμπί «ΕΙΣΟΔΟΣ» που βρίσκεται στο επάνω μέρος του website μας. Στη συνέχεια, αφού έχετε συμπληρώσει το e-mail σας στο πεδίο «ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ» επιλέξτε «ΕΓΓΡΑΦΗ» και συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία.




Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;


Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε στο «Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου» στην σελίδα εισαγωγής του λογαριασμού σας και ακολουθήστε τις οδηγίες.




Πώς μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα τη παραγγελία μου;


Για να μπορέσετε να παραλάβετε από το κατάστημα το δέμα της παραγγελίας που πραγματοποιήσατε ηλεκτρονικά, θα πρέπει πρώτα να έρθετε σε τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας : – Το e-mail που σας σταλεί για παραλαβή (είτε εκτυπωμένο, είτε να το επιδείξετε από την οθόνη του κινητού σας). – Αστυνομική Ταυτότητα, Δίπλωμα ή Διαβατήριο.




Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω τη παραγγελία μου;


Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το κατάστηαμ τηλεφωνικά στο 210 957 7743 και θα εξυπηρεθείτε άμεσα.




Πώς επιλέγω το σωστό μέγεθος για μένα;


Ο οδηγός μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος δίπλα στην επιλογή μεγέθους μπορεί να σας λύσει οποιαδήποτε απορία σχετικά με το κατάλληλο μέγεθος για εσάς. Eάν ωστόσο χρειαστείτε κάποια διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα τηλεφωνικά στο 210 957 7743. Ένας από τους εκπροσώπους μας βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσει!




Πόσο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης αποστολής της παραγγελίας μου;


Όταν η παραγγελία σας είναι πλήρης και έτοιμη για αποστολή, παραδίδουμε: Εντός 3-5 ημερών στην Αττική και σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, εφόσον η παραγγελία σταλεί μέχρι τις 10:00 π.μ. της προηγούμενης ημέρας. Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φθάσει έως και τις 5-7 ημέρες. Εντός 7-12 εργάσιμων ημερών στη Κύπρο.




Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος;


Με ένα τηλεφώνημα σας στο κατάστημα, στο 21 0957 7743 μπορείτε να δηλώσετε το προϊόν που επιθυμείτε να σας σταλεί σε αντικατάσταση. Εφόσον είναι διαθέσιμο, μπορούμε άμεσα να το δεσμεύσουμε για εσάς και να προχωρήσουμε στην αποστολή του, αφού πρώτα παραλάβουμε το είδος που επιστρέψατε. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας δεν είχε εκτελεστεί και αναχωρήσει από την κεντρική μας αποθήκη και εφόσον επιθυμείτε αντικατασταση των ειδών που έχετε παραλάβει, θα πρέπει αρχικά να γίνειεπιστροφή χρημάτων του είδους ή των ειδών που επιστρέφετε και έπειτα να γίνει παραγγελία εκ νέου με τα νέα είδη που επιθυμείτε χωρίς τα έξοδα αποστολής αν η αξία της παραγγελίας είναι πάνω από 150€.




Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελλατωματικό. Τι πρέπει να κάνω;


Όλα τα προϊόντα του International Armour περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο εντοπίσετε κάποιο ελλάτωμα στο είδος που παραλάβατε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 21 0957 7743 και εμείς με τη σειρά μας θα ενημερώσουμε την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε.




Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής & αποστολής;


ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ Α) Με αντικαταβολή
Εξοφλείτε το συνολικό ποσό με την παραλαβή της παραγγελίας σας στον συνεργάτη της εταιρείας ταχυμεταφορών ή στο ταχυδρομείο της περιοχής σας. Β) Με πιστωτική
Δυνατότητα πληρωμής με όλες τις αποδεκτές κάρτες (πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες Visa, MasterCard, Maestro). Η διαδικασία της πληρωμής ολοκληρώνεται σε ασφαλές περιβάλλον και τα στοιχεία των καρτών δεν καταχωρούνται ούτε μεταφέρονται στην ιστοσελίδα μας. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Α) Για αποστολή εντός Ελλάδος
Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται την επόμενη ημέρα και παραδίδονται μέσω ταχυμεταφορικής εταιρίας σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας. Ανάλογα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων της παραγγελίας τα προϊόντα παραδίδονται στην περιοχή σας από 3 εργάσιμες ημέρες έως και 5 εργάσιμες ημέρες. Το κόστος αποστολής είναι δωρεάν για αγορές άνω των 150€, με εξαίρεση τα προϊόντα ιδιαίτερου βάρους/όγκου όπως φυσίγγια, οπλοκιβώτια, βαλίτσες όπλων, σκάγια κ.τ.λ. όπου θα προηγείται τηλεφωνική συνεννόηση. Για αγορές κάτω από 150€, τα έξοδα αποστολής -είτε εντός, είτε εκτός Αθηνών- είναι 15€ και επιβαρύνουν τον αγοραστή και ΟΧΙ την εταιρία μας. Τα 15€ προσθέτονται αυτόματα στον λογαριασμό του πελάτη χωρίς προηγούμενη τηλεφωνική ενημέρωση εκ μέρους μας. ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Για δέματα μεγάλου όγκου ή βάρους όπως τα κιβώτια φυσιγγίων η χρήση της υπηρεσίας των πρακτορείων μεταφορών έχει αποδειχθεί ως η πιο συμφέρουσα επιλογή. Η συγκεκριμένη μέθοδος αποστολής προϋποθέτει την εξόφληση της παραγγελίας. Πριν τη αποστολή των προϊόντων προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία. Για αποστολή στην Κύπρο:
Oι παραγγελίες ως 150€ επιβαρυνονται με μεταφορικα 25€.
Οι παραγγελίες άνω των 150€ και βάρους έως 3 κιλά αποστέλλονται δωρεάν.
Οι παραγγελίες ένδυσης-υπόδησης αξίας άνω των 150€ (ασχέτως βάρους), αποστέλλονται δωρεάν.
Οι παραγγελίες με βάρος ανω των 3 κιλών (αξίας κάτω των 150€ ή μη ένδυσης-υπόδησης), επιβαρύνονται με μεταφορικά σύμφωνα με τον κάτωθι πίνακα: έως 4 κιλά κόστος μεταφοράς 6€ έως 5 κιλά κόστος μεταφοράς 10€ έως 10 κιλά κόστος μεταφοράς 15€ έως 15 κιλά κόστος μεταφοράς 20€ έως 25 κιλά κόστος μεταφοράς 25€ άνω των 25 κιλών κοστολογούνται κατά περίπτωση κατόπιν συνεννόησης Για οποιαδήποτε αποστολή προϊόντων προηγείται πάντοτε τηλεφωνική επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο. Για οποιαδήποτε αποστολή προϊόντων εκτός Ελλάδος προηγείται πάντοτε τηλεφωνική επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο.




Όροι επιστροφής προϊόντων


Αν για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 4 ημερών (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του. Kατόπιν αν επιθυμείτε, μας καθορίζετε με ποιο προιόν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε ισόποσης αξίας ή αν το νέο προιόν έχει μεγαλύτερη αξία πληρώνετε μόνο την διαφορά. Σε περίπτωση που λάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε ή φέρει κάποιο εργοστασιακό ελάττωμα αναλαμβάνουμε το κόστος επιστροφής και αποστολής του νέου είδους εφόσον έχει προηγηθεί γραπτή ενημέρωση και συνεννόηση για τη μέθοδο αποστολής. Στην περίπτωση που το προϊόν αποφανθεί από την αντιπρόσωπο εταιρεία ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση (π.χ. κακομεταχείριση προϊόντος, ελλιπής συντήρηση κτλ.) τότε θα σας επιστραφεί με δική σας χρέωση συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφορικών της αρχικής παραλαβής που επωμίστηκε η εταιρεία μας. Για τις περιπτώσεις που αναλαμβάνουμε τα έξοδα μεταφοράς, η απροειδοποίητη επιστροφή προϊόντων, δεν θα γίνεται δεκτή από τα καταστήματά μας και θα επιστρέφουν πίσω στον αποστολέα.




Απαραίτητες προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης


1) Να μην έχει ανοιχθεί η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
2) Να μην έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την συσκευασία με την οποία σας το παρέδωσε η ταχυμεταφορική εταιρία.
3) Για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία , όπως όλως ενδεικτικώς τα προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή , θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους.
4) Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία - π.χ. εύθραυστα προϊόντα - θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή.